Sayfalar

15 Ağustos 2010 Pazar

Gel bana bilmediğim birşeyler söyle.

Hiç maçın analizini yapmak gibi bir niyetim yok,o oynasaymış bu çıkmasaymış vs vs vs... Değişen birşey yok galatasaray'da bunu görmek için kâhin ahtapot paul olmaya gerekte yok. Sokaktaki çocukta biliyor galatasaray'ın sorunlarını, yönetimde.Fakat bekliyor, beklesinler bakalım. 2.başkan transfer için dünya kupasının bitmesini bekliyoruz demişti, çok merak ediyorum zihninde hangi dünya kupası vardı. Velhasıl,uzatmaya gerek yok aşağıdaki sözler herşeyi anlatıyor.

Yeter
Bilmedigim bir şey söyle bana
Mutluluğu anlat mesela
Bilmedigim bir şey söyle
O çok duyduğum yalanlar olmasın
Bilmedigim bir şarkı söyle bana
Sözlerinde ayrılık olmasın

Yeter bu dünya’nın cefası derdi
Yeter boş yere kaç bahar tükendi
Yıllarca kendimi kahrettiğim yetti
Gel bana Bilmedigim bir şeyler söyle
Yıllarca dinlediğim aynı masallar yetti
Gel bana Bilmedigim bir şeyler söyle

Bilmedigim bir şey söyle bana

Gülmeyi anlat mesela
Bilmedigim bir şey söyle
Ezbere bildiğim dertler olmasın
Bilmedigim bir şarkı söyle
Gözlerimde hüzün bırakmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder