Sayfalar

29 Ağustos 2010 Pazar

Galatasaray'ın futbol politikasızlığı...


Son 3 gündür sadece blog okuyorum,benimse içimden hiçbirşey yazmak gelmedi.Berkan balta'ya atıfta bulunan birkaç şey karalamış oda isyanda tabi.Okuduğum bloglarda,gazetelerde ve televizyonlarda çalışan insanlardan kat kat iyi analizler yapan arkadaşlar olduğunu birkez daha gördüm.Aklı selim düşünebilen insan sayısı oldukça fazla herkesin yolu açık olsun.Perşembe günü kralın çıplak olduğunu gösteren maçın ardından okuduğum iki blogu ayrı bir yere koyuyorum.Üstadlar emeğinize sağlık.

http://kayipzamaninpesinde.blogspot.com/2010/08/galatasaray-nasl-bilirdiniz.html

http://plaseyihanrigibivuruyorum.blogspot.com/2010/08/bir-baska-yalnz-adam.html



Malum rezaletten sonra futbolun ve elbette galatasarayın hayatımı nasıl etkilediğini birkez daha anladım.Uzun bir süre artık futbol konuşmak galatasaray düşünmek istemiyorum.Akıl sağlığım ve sevdiklerim için en iyi karar bu.93 yılında manchester zaferiyle alsancak meydanında attığım turu milad olarak aldığım galatasaray aşkıma (belkide bunun için benim gözümde Galatasaray = avrupa demektir)bir süre ara vermek şuan en iyi karar.Belkide kendimce totem yapıyorum belki ben ilgilenmez takip etmezsem Galatasaray daha iyi olur,aptalca...


Daha fazla uzatmanın alemi yok uzattıkçada batarım zaten...

Galatasaray'ın futbol politikasızlığımı;

Nerden baksan tutarsızlık/Nerden baksan ahmakça.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder