Sayfalar

26 Nisan 2010 Pazartesi

Teşekkürler...


Pazar günü 13:30 sularında yazmış olduğumuz yazıda Bünyamin Gezer’in muhtemel yapacaklarından birazcık söz edip endişemizi dile getirmiştik. Sağolsun bizi yanıltmadı. Teşekkürlerimizi sunuyoruz kendisine. Eyyamcı deyince kızıyorsunuz bir de. Eyyamcısınız işte. Lucas Neill’i bu seviyede yapmaman gereken ucuzlukta oyundan atıyorsun. Hadi ona yine bir hakem hatası deyip geçeceğiz belki de ama aynı dakika içinde sırf dengeyi sağlamak için, dikkat “denge” diyorum maalesef burada “adalet” kelimesini kullanamıyorum çünkü bizim hakemlerimiz saha içindeki görevlerinin adaleti sağlamak değil dengeyi sağlamak olduğunu düşünüyorlar, gidip bir de Zapo’yu atıyorsun yine anlamsız bir şekilde. Bir adam onlardan attım bir tane de bunlardan atmalıyım denge sağlansın. Bir penaltı bunlara verdim diğerlerine de vermeliyim. Ya zaten bunlara bir tane penaltı verdim şimdi ikincisini de verirsem çok tepki alırım, bunu da görmezden geleyim. Yok böyle bir şey. Sizin göreviniz adaleti sağlamak sayın hakemler, dengeyi değil. Bir takımın lehine 5 penaltı vermeniz gerekiyorsa verecekseniz, bir takımdan 3 tane adam atmanız gerekiyosa atacaksınız. Bir sizden bir bizden mantığıyla hakemlik yapılmaz. Bunu yaparsanız eyyamcı olursunuz işte ve siz maalesef bunu yapıyorsunuz. Eğer bu işi beceremeyeceksiniz de milletin sinirleriyle daha fazla oynamadan bırakıp gidin, mutlaka daha iyi yapabileceğiniz bir uğraş bulursunuz…

BY.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder