Sayfalar

27 Temmuz 2010 Salı

Transfer çıkmazı,alternatif pazarı.


Galatasaray dışında transfer listesinde alternatif bolluğu olan bir takım varmıdır çok merak ediyorum.Vay arkadaş,ne alternatifli bir listeymiş bir türlü asıl olanı bulamadık.Bu ne küçük düşürücü bir durumdur böyle.Oturursun teknik ekibinle gidecek olan futbolcular belirlenir,gönderirsin;hocanın takımda görmek istediği oyuncu listesi ile görüşür basarsın parayı alırsın.Bu kadar acizleşmenin gereği yok kimse kusura bakmasın.Aman efendim 10 taksite böldük,3 ayda taksit erteletebiliyoruz,100 tl'de bonus kazandık...Yazık gerçekten yazık.Kendi adıma yıldız diye nitelendirilen futbolcu transferi beklentim yok. Fakat, transfer edilecek futbolcu sezon sonu belirlenmez,tüm sezon boyunca izler,değerlendirir, şartları uygun hale getirir ve sezon sonu bu işi bitirirsin,bu böyledir.Kulup pek çok konuda atılım yaparken bazı konularda da geriye gidiyor.Mehmet Helvacı demecini hatırlıyorum dünya kupası bitmeden;Transfer için dünya kupasının bitmesini bekliyoruz.(Başkan hangi kupadan bahsetti acaba)
Haldun abi'de bugün itibariyle yok artık,yönetim içinde kriz iyice ayyuka çıktı,şimdi başkanın krizi nasıl yöneteceğini göreceğiz.

Umarım hep birlikte güzel günler görürüz.

MK

1 yorum:

  1. blogunuzu yeni gördüm hayırlı olsun. aramıza hoş geldiniz diyeyim. aslan blogları takibe almışsınız. bu ortak platformun yayılması için destekleme aparatını sitenize eklerseniz sevinirim. saygıyla

    YanıtlaSil